heute kommt Bo 105 für meinen T-rex 550!!!

Einklappen
X

• Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge
  • detlef
    detlef

AW: heute kommt Bo 105 für meinen T-rex 550!!!

Zitat von Siggo Beitrag anzeigen
    Hoi Tom, on gor et giwisst, dass du do im Forum ongimeldet bisch. Des mitn Rumpf tut mo lad, meindo wor echt guit vopockt und ot keinerlei Schodn ginum. I hoff du kriogsch in Rumpf ersetzt.

I tat do vorschlogn die Bodenplottn und in Rescht für die Flexwelle schon vorzubereitn. Des sport do do noch Zeit und isch lei mehr inzibaudn. Londegstell und Heckfinnen konsche a schon mochn. Lampilan gion a schon vorzubereitn. I glab do osche schon no eppans zi tion in dein Urlaub. I bin in Sextn und kimm in Sunta widdo Boazn. Vielleicht segm mo ins gschnochts amo affn Feld.

Worn heint mit RC-Paraglider afn Helm. Des isch derortig hoach gong, dass man in Schirm fost nimma gsegn ot. Mior om schon gimant mior missn in Sillian londn... Videos gibs natürlich a nou...

Servus und bis noar.
    Hello,

sorry, i don´t speak german, but whats the hell is that?? By google translator:

Hoi Tom, on gor et giwisst that you Thurs ongimeldet Forum bisch. The hull does mitn Mon lad, meindo vopockt been no real guit and ot ginum Schodn. I hope you kriogsch replaced in Hull.

I did and do, the Bodenplottn vorzubereitn in Resht for the flex shaft vorschlogn already. The sport and still have time do do inzibaudn isch lei more. Londegstell tail fins and a konsche mochn already. Lampilan vorzubereitn a region already. I have no GLAB Thurs Osche Eppan zi tion in your holiday. I'm in Sesto and kimm Widdoes in Sunta Boazn. Perhaps the segm Mon gschnochts amo AFFN field.

Worn with Heint RC Paraglider afn helmet. Des isch derortig hoach gong, that Foster ot nimma gsegn screen. Mior Mior om already gimant missn Londn Sillian ... Videos gibs course a nou ...

Hello and to Noar.
    Sorry für´s OT, aber der musste jetzt.

Gruss
    Detlef
    Zuletzt geändert von Gast; 28.08.2011, 21:55.

Kommentar

• Schnöfi
      Member
      • 27.12.2008
      • 859
      • Christian
      • Dölzig/Wallendorf/Grüne Wiese

Zitat von malue34549 Beitrag anzeigen
      Habe bemerkt, dass die Flexwelle beim Hochlaufen bis zu einer Kopfdrehzahl von 500-600 schwingt, darüber geht es weg. Am Heckanschluss ist die Hülse nicht ganz in der Wellenflucht. Meint Ihr damit kann man trodem fliegen?
      Kann man Jemand ein Bild davon machen(von der Hülse),mir fehlt grad ne Vorstellung wie das aussieht,und was man neu drehen müsste?

Vielen Dank!
      [FONT="System"]Gruss Christian[/FONT]

Kommentar

• Schnöfi
        Member
        • 27.12.2008
        • 859
        • Christian
        • Dölzig/Wallendorf/Grüne Wiese

Keiner*
        [FONT="System"]Gruss Christian[/FONT]

Kommentar

Lädt...
        X